Näytetään tekstit, joissa on tunniste päiviä jäljellä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste päiviä jäljellä. Näytä kaikki tekstit

tiistai 31. tammikuuta 2012

11 päivää

Niin ne päivät vaan hupenee! :)
Koukku, Ado ja Lara valmiina lenkille!

lauantai 28. tammikuuta 2012

14 päivää jäljellä

Kira
Niin se aika vaan kuluu, enään  kaksi viikkoa lähtöön!

keskiviikko 25. tammikuuta 2012

17 päivää jäljellä

Tallinnan aikataulut julkaistu! 5 whippettiä josta meidän 2 koiran lisäksi ainakin 2 junnua Suomesta. Borzoita on 16 ilmoitettuna.

tiistai 24. tammikuuta 2012

18 päivää jäljellä

Tänään hankittu jo meille kaikille passeihin suojukset (äiti ja isä kävivät eilen poliisilaitoksella passi asioissa), jne.

Kaarinan ryhmänäyttelyyn meiltä lähtee Unna, Ado, Netta, Daria ja Lara. Luultavasti myös Kujo-poitsu on tulossa <3

maanantai 23. tammikuuta 2012

19 päivää jäljellä

Autoon on hankittu green card, FIN-tarra (ei ole eu kilpiä), ensiapulaukku ja jauhesammutin.

sunnuntai 22. tammikuuta 2012

20pv jäljellä

Lasken tässä nyt päiviä siihen että Tallinnaan lähdetään, kuluu aikakin nopeampaa kun tänne täytyy muistaa postata. ;) Eli päivittäin pyrin laittamaan ainakin yhden-muutaman kuvan jotka miellyttää. Joskus saatan sitten kirjoittaakin jotakin enemmän.

Lara, Daria
Netta, Ado, Koukku
Kira, Hera, Unna, Koukku, Ado